lauantai 7. maaliskuuta 2015

My favourite makeup products!

Ajattelin esitellä teille hieman mun tän hetken suosikki meikki juttuja. Näitä tulee käytettyä oikeastaan lähes joka kerta, kun meikkaan :)

Voitin kaksi yhden hinnalla blogista jokin aika sitten itselleni uudet Cailapin Mariela Sarkima- meikkisiveltimet. Ne ovatkin olleet todella ahkerassa käytössä ja aivan loistavia! :) Niillä saa hyvin levitettyä niin poskipunan, puuterin, meikkkivoiteen kuin luomivärinkin ja ne on helppo pitää puhtaina!


Uusin tulokas mun meikkipussiin on Lumenen meikkivoide. Mulla on ollut todella haastavaa löytää omalle iholleni sopivaa meikkivoidetta ja nyt etsintä on päättynyt. Tämä ei kuivata, mutta peittää ja tuntuu kevyeltä. Hintaa on noin. 16,90€, mutta ei sekään nyt niin paha kuitenkaan ole. 


MUA makeup on mun tän hetken suosikki merkki. Tilasin MUA:n tuotteita ihan kokeilu mielessä, sillä ne ovat todella halpoja. Postikulujenkin kanssa niille jää todella vähän hintaa. Esimerkiksi kaikki tässä postauksessa näkyvät tuotteet maksoivat postikulujen kanssa alle 20€! Oon niin rakastunut nuihin ja ne onkin mun ehdottomia lemppareita tällä hetkellä. Juuri sopivia mun iholle ja pysyvät hyvin koko päivän ilman, että pitää olla kokoajan lisäämässä. Lopputuloksesta tulee myös ihanan kevyt!

MUA:n puuterit ja korostus ''puuteri'' (en saanut millään päähän oikeaa suomennusta :::D hirvee black out!) Ovat tuotteita jotka joka ikinen kerta löytävät tiensä meikkiini. Niin helppoja ja niillä saa luonnollisen lopputuloksen.

 Mosaiikkinen poskipuna/aurinkopuuteri tuo kivasti erisävyjä kasvoille, monesti käytän perus raikasta pinkkiä, mutta useimmiten se on juuri tämä jota poskilleni hipaisen saadakseni väriä :)



Mulla on todella monia eri ripsivärejä, mutta Lumene Natural Coden maskara pysyy hyvin, ei valu eikä varise ja ei aiheuta paakkuja. Tuossapa yksinkertaisimmet syyt miksi tuo on mun suosikki ripsari :D


Ja lisää MUA:n tuotteita. Monesti laitan ihan vähän luomiväriä korostamaan silmiä. En omista luomivärejä kovin monia, mutta yksinkertaisesti nämä vain pysyy parhaiten mun iholla.



Huulimeikkiä en tee läheskään aina, mutta näin kevään lähestyeessä kirkkaat, pirteät värit on mun suosiossa. Tässä kaksi esimerkkiä :)


Lopuksi vielä kulmakynä ja  nestemäinen eyelineri, molemmat hyviä ja käytännöllisiä. Lähes jokanen meikkauskerta nämäkin löytävät tiensä naamalleni :D


Tässäpä nämä tämän hetken lemppari tuoteet nyt olis :) Nuilla saa aikaiseksi hyvän perusmeikin, jonka ajattelinkin jossain postauksessa teille esitellä! Nyt valmistautumaan töihin, moikka! 

5 kommenttia:

  1. Noi Natural Coden mascarat on kyllä tosi hyviä! Itsellä on kans monesti käytössä ollut tuollainen. Nyt tällä hetkellä suosikkiini kuuluu Max Factorin mascarat. :) Ihanan värinen tuo luomiväripaletti! Ja mikä parasta, oli mahtavaa huomata että kirjoittelet kans Oulusta. :) Seuraan kyllä enemmänkin tätä sun blogia, kirjoittelet niin mielenkiintoisesti!

    http://essiikaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niissä on kyllä hinta-laatusuhde kohillaan :) Pitää kyllä testailla, itellä kun ei ole ollut Max Factorin mascaroita ollenkaan :) Joo tuo luomiväripaletti maksoi tosiaan 2,5€, että ei ollut edes hinnalla pilattu :) Vähän siistiä, seurailen itekki sun blogia :)

      Poista
    2. Niimpä :) kannattaa tosiaan kokeilla kans joskus jos halut, niin nuita Max Factorin ripsareita, ainaki mä ite oon niihin tosi tyytyväinen! :) oho, no ei oo kyllä hinnalla todellakaan pilattu tuo luomiväripaletti! :)

      Poista
    3. joo, voisin melkeen seuraavalla kerralla ostaa ihan kokeilu mielessä Max Factorin ripsarin :)

      Poista