keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Im in heaven!

Eilen kävin hakemassa postista Zalandon paketin, joka  sisälsi neljät uudet kengät. Onnekseni vain yhdet niistä oli huonot ja nyt olen kolmet kengät rikkaampi :--) Lisäksi muutama päivä sitten saapui paketti sportamorelta, jossa tuli ihanat uudet Salomonin lenkkikengät. Oh how I love Shoes <3

Ensimmäiset on ihanat Even & Odd korkonilkkurit. Näissä on tosi tukeva korko ja tuntuivat todella hyvältä jalassa. Lisäksi pohja ei ollut liukas, joten näillä pysyy varmasti pystyssäkin :D Hintaa näille kaunokaisille jäi alenusten jälkeen 17,88€.  



Toiset kengät ovat sitten matalapohjaiset nilkkurit, joita olen kaivannut mustana jo vaikka kuinka kauan. Nyt löysin juuri täydelliset, eikä hintakaan ollut paha, alennusten jälkeem vain 15,10€.  Näissä ainut miinus oli pohja, se oli aika tasainen, mutta toisaalta, tuollahan on melkein jo sulat tiet ;D Joten eiköhän näillä kuitenkin pystyssä pysy, edes jotenkin! 



Kolmannet kengät, joista en hoksannut kuvia ottaa oli nuden väriset balleriinat. Niille hintaa jäi vaivaiset 8,30€. Mulla hajosi viime eksänä just nuden väriset balleriinat, joten nuo tulee kyllä tarpeeseen. Ja uudet kengät on aina kiva asia :D

Sportamorelta tilasin itselleni aivan huiput salomonin juoksukengät, joiden ovh oli 119,90, mutta alennuksessa kun olivat niin hintaa jäi 49,90€. Olen nyt kerran käynyt nuilla juoksemassa ja ne on mun ehdottomat lempparit tähän astisista lenkkareista mitä mulla on ollu. Kenkä tukee hyvin jalkaa jo ensimmäsiestä juoksu kerrasta ja ongelmia nauhojenkaan kanssa ei ole, sillä niitä ei tarvitse sitoa. Väri on myös ihanan pirteä :--) Kyllä nyt kelpaa juosta!


Tässäpä mun viimeisimmät kenkä hankinnat tältä erää.. ;)

2 kommenttia:

  1. Nuo keskimmäiset kengät on niin upeat:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep :) onneksi hintakaan ei päätä huimannut, niin opiskelijallakin oli varaa :)

      Poista