sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

10 faktaa minusta!

Ajattelin, että jos joku ei lukenut blogiani ennen taukoa, niin kirjoittelisin kymmenen faktaa siitä, kuka ja millainen olen :) Ehkä tässä on myös jotain uutta vanhoille lukijoilleni ;) Tässäpä tulee..

1.Asun avoliitossa poikaystäväni kanssa Oulussa, mutta opiskelen Kemissä sosiaalialaa, suuntauksena lapset ja nuoret. Kuljen siis lähes päivittäin Oulu- Kemi väliä autolla. Lisäksi teen opiskelujeni ohella henkilökohtaisen avustajan töitä täällä Oulussa. Kiirettä siis pitää :D

jep, ollaan normaaleja :D

2. RAKASTAN kenkiä :D Laitoin juuri 20 paria kenkiä kirpputorille ja tuntuu, että lisääkin voisi laittaa, kun vaan raskisi luopua niistä :D Nyt niitä ei onneksi kuitenkaan ole montaa kymmentä paria. Vuosi taaksepäin tilanne oli melkein toivoton, mutta muutossa Ouluun onneksi karsiutui suuri osa kengistäni pois. Ja iän tuoman viisauden (::::::D!!)  mukana on mennyt osa, eikä ole tullut ostettua ihan niin helpolla uusia pareja. 

3. Tykkään urheilla. Käyn juoksemassa ja salilla säännöllisesti. Mun unelma onkin terveen näköinen ja hieman lihaksikas vartalo, muttei kuitenkaan mitkään ylipumpatut lihakset. Urheiluun puran pahaa oloani ja stressiäni, se on mulle henkireikä. Nyt olen ollut lähes kuusi viikkoa pienessä flunssassa ja en ole voinut harrastaa liikuntaa. Aivan kamalaa! 

4. Urheilun lisäksi tykkään näteistä maisemista ja valokuvauksesta. Mulla ei Oulussa tällä hetkellä ole kaveria jonka kanssa kävisin kuvailemassa, joten yleensä menen yksin :D Tästä syystä asukuvia ei välttämättä ilmesty joka postaukseen, sillä joka päivä en kehtaa Tonia häiritä asukuvien ottamiseen ja itselaukaisimella en tykkää kuvia ottaa. Kamerani on Nikon D3100 ja se on hyvin palvellut jo muutaman vuoden, ehkä kohta ois uuden hankinnan paikka.

tää on jo vanha kuva, sen huomaa laadustakin. Mutta tää on yks mun lemppareita!

5. Tykkään meikata ja ostella kaikkia meikkejä, hirveän usein en kuitenkaan meikkaa, koska ei ole aihetta. En siis meikkaa jos olen vain kotona tai vanhemmillani käymässä. Kuitenkin lähes aina kun lähden jonnekkin ihmisten ilmoille niin tulee meikkailtua :)

6.Oon 158cm pitkä ja en löydä mistään sopivan mittasia maksimekkoja :D tää on ärsyttänyt mua jo kauan, sillä kaikki pitää lyhentää. Okei löysin yhden sopivan muttei huvittanut maksaa siitä sataa euroa.

7. Pelkään isoja hämähäkkejä. Ei semmoset pienet mitään haittaa, mutta mua niin ällöttää kaikki muutaman sentin pituiset hämähäkit. HYI!

8. Haluaisin matkustella todella paljon. Mulla on monia maita joissa haluaisin käydä mm. Amerikan maat, australia, kroatia, belgia ja portugali. Vielä ei oo ollu mahdollisuutta käydä kuin pietarissa, Monissa Ruotsin kaupungeissa, Virossa sekä Norjassa. Ehkä joskus rahallinen tilanne antaa periksi lähteä kiertelemään mailmalle ;)

9. Mulla oli oli rastat neljä vuotta, mutta leikkasin ne wanhojen tansseihin pois, ensin se harmitti ihan hulluna, mutta onneksi ei enään. Ne oli kyllä ihan kivat, ei yhtään semmonen harakan pesä :D

10. Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä tykkään sisustaa ja kaikista sisustusjutuista. Kemissä asuessani en hirveästi jaksanut panostaa sisustukseen, koska tiesin sen olevan väliaikainen kämppä. Nyt Ouluun muutettua on päässyt onneksi toteuttamaan omia sisustusideoita ;)



11.Pakko laittaa vielä yks fakta. Kerta kiellon päälle ;) Olin penkkareissa pikku myy, koska vannoin niin jo päiväkodissa. ja mulla luki esikoulun todistuksessa, että esikoulun pikkumyy. :D





Tässäpä nämä, mitäs tykkäsitte? Oliko jotain uutta vai oliko kaikki jo selvillä ;)?

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus! :) Hei tiiäkkö kans että mullakaa ei Oulussa oo tällähetkellä kaveria jonka kanssa käydä kuvaamassa.. Mua nii ärsyttää ko en saa kunnollisia asupostauksia ollenkaa.. Ainoastaa mitä ny otan jonkun verran tuossa parvekkeella kamerajalan ja itselaukasimen kanssa kuvia. :'D Varmaa oikeesti tuossa lähellä olevas kerrostalos tyypit ihmettelee että mitä mä poseeraan siellä. :D Sisustaminen on kyllä aivan huippua! Siitä vielä enemmän kiinnostuu kun asuu omassa kämpässä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) se on maailman ärsyttävintä hommaa aina juosta sinne kameran eteen ja toivoa että tulee hyvä kiva :s hahha voin vaan kuvittella niitä naapureita :--D jep, kokoajan vaan uusia ideoita toteuttamassa :D

      Poista