tiistai 24. maaliskuuta 2015

Date with my love!

Käytiin tänään Tonin kanssa pitkästä aikaa treffeillä.  Ennen meillä oli se paljon useammin (lue kerran kuussa) tapana, mutta nyt muutto hässäkässä ja mun koulun ja työn tasapainottelussa ei olla aikaa hirveästi löydetty. Onneksi minulla sattui koko eilinen päivä olemaan vapaata ja finnkinollakin meni päivänäytöksenä hyviä leffoja :) (Ps. huomatkaa kengät joista eilen hehkutin!! ;))





Takki, Huivi ja Farkut: Seppälä/ Kengät: Kirppari (Converse)/ Laukku: H&M/
 T-paita: Gina tricot

Pienen mietinnän jälkeen päädyttiin menemään luokkakokous leffaan. Ajateltiin, että päiväleffassa ei ehkä olisi niin paljon porukkaa, mutta sali oli kyllä yllättävän täynnä. Mielestäni elokuva oli ihan hyvä, ehkä hieman liikaa alapäähuumoria mun makuun, mutta muuten hyvä :) Jos minun pitäisi tähtiä antaa niiin  antaisin ehkä 3,5 tähteä. Jos tykkää alapäähuumorista ja katastrofi elokuvista  niin suosittelen kyllä lämpimästi. 






Leffan jälkeen suunnattiin suoraan kotiin viettämään rentoa koti-iltaa. Loppuilta menikin sohvalla makoillessa :D Mutta nyt täytyy hyökätä yhden koulujutun kimppuun ja sen jälkeen lähteä tsekkaamaan Oulun uusin kirpputori :--)

~Iida-Maria

2 kommenttia:

  1. Oii, ompa kiva että pääsitte viettää kunnolla yhteistä aikaa! :) Meki muute ollaa käyty kattoo toi Luokkakokous-leffa. :D Mun mielestä se oli iha hyvä, ainaki sai nauraa kunnolla! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä :) aa, se oli kyllä hauska :D

      Poista