maanantai 27. huhtikuuta 2015

Kiirettä pitää!

Mulla on ollut nyt muutaman päivän kokoajan hirveä kiire paikasta toiseen, on vaan tuntunut, ettei vuorokaudessa tunnit riitä hoitamaan kaikkia asioita mitä pitäisi. Kouluhommat kasaantuu ja töissä on kiirettä. Tai siis oon mää saanut kouluhommia tehtyä, mutta tuntuu, ettei lista hupene yhtäänn vaikka yhden saa tehtyä. 

Onneksi enää viisi päivää koulua ja sitten starttaa kesäloma. Työt mulla jatkuu koko kesän, muutamaa reissua lukuunottamatta ja kesäkurssejakin tuli haalittua, joten ei sitä kesälläkään hirveästi jouda lepäilemään. Kesän suunnitelmista enemmän kuitenkin mun summer bucket listan muodossa, joka on jo hyvää vauhtia valmistumassa. 


Mun on oikeastaan nyt jo pakko jatkaa yhtä koulu juttua, että selviän tänään nukkumaankin. ehkä nämä hommat ja kiire vähenee, kun kesäloma alkaa.. Toivottavasti. Huomen illalla onkin pieni irtiotto, kun menen Iralle kemiin yötä! Can't wait! <3 


~Iida-Maria


2 kommenttia:

  1. Jospa ne kiireet kuitenkin jonkinverran hellittää sitten kesällä.. vaikka joskus tuntuu itelläki että yhtä kiireistä se on sillonkii.. :-D

    VastaaPoista