maanantai 6. huhtikuuta 2015

Easter sunday!

Heräilin aamulla ennen yhdeksää ja aloitin päivän kuntoutuksen puheen kirjoittamisella. Kun vihdoin olin saanut sen tehtyä, niin lähdimme Tonin kanssa käymään aamulenkillä. Katselin koko aamun ikkunasta, että aivan uskomaton ilma ja niinhän siellä olikin. Mittari näytti 8 astetta lämmintä ja auringossa oli kuuma! 

Takki: pull&bear/ Juoksutrikoot: SOC/ Kengät: Salomon

Lenkkeilimme yli tunnin, jonka jälkeen mun oli pakko mennä jatkamaan koulutehtäviä.  Tuntuu, että tehtäviä on enemmän ku kerkeis tehdä.. Onneksi enään kuukausi koulua ennen lomaa :D 

Huivi: Seppälä/ Takki: BikBok/ Kengät: Converse



Vähän aikaa, kun olin koulutehtäviä tehnyt, niin alkoi ihan hirveästi tekemään mieli kiinalaista ruokaa. Niimpä houkuttelin Tonin syömään mun kanssa kiinalaiseen, lupasin vielä maksaa :D Mun valinta oli, niin kuin yleensäkkin, härkää sze chuan ja Toni otti härkää valkosipulichili kastikkeessa. 


 Syönnin jälkeen lähdettiin käymään Tonin kummien luona kylässä. Siellä vierähtikin ihan iltaan asti ja olimme vasta kahdeksan maissa kotona. Illalla katselimme The big bang theory:a muutaman jakson ja mentiin nukkumaan aikaisin. Ollaan alettu katsomaan tuota sarjaa nyt alusta asti, koska How I met your mother saatiin päätökseen ja ei osannut oikein olla ilman mitään sarjaa, jota katselisi illalla :D


Asuna mulla oli aika simppeli ja rento asu, jolla jaksoi hyvin olla koko päivän. Tennarit, (tottakai!), rento t-paita ja hapsuneuletakki. Mielestäni sopivan rentoa, mutta tyylikästä. Tuosta hapsuneuletakista on kyllä tullut yks mun lemppareista nyt vähän ajan sisällä. Se on todella helppo yhdistää asuihin ja se tuo vähän tyylikkyyttä perus neuletakin sijaan.  

Hapsueuletakki: H&M/ Kello: ONE/ Laukku: Kirppari/ T-Paita: ONLY/ Farkut: Cubus

Tänään mulla on tarkoituksena lähteä käymään vanhempieni luona Temmeksellä ja illalla katsella kärppäpeliä telkkarista. Huomenna on taas karu paluu arkeen ja täytyy aamulla lähteä ajamaan kemiin. Nyt vielä äkkiä koulutehtävien kimppuun, ennen kuin täytyy lähteä minnekkään :D

Mites teidän pääsiäinen meni? Oliko ihan perinteisellä kaavalla? vai jotain erilaista? :)

~Iida-Maria


6 kommenttia:

  1. Eilen oli kyllä aivan ihana ilma! Niin paljo lämmitti se aurinko. :) Oi namnam, kiinalaisessa on ihan sika hyvää ruokaa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, kerkesin olla jo ihan mielissään, etttä jes käse tulee.. mutta nyt taas sataa lunta.. :d

      Poista
  2. Ja ainiin, mun blogissa on sulle haaste jos haluut tehä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, käynpäs katsoon :D vois joku päivä tehä :)

      Poista
  3. Anonyymi12.43

    Miun pääsiäinen meni perheen kanssa syödessä ja mökkeillessä, joten perinteissä pysyttiin. Tosi kiva asu siulla! Tykkään varsinkin tuosta hapsuneuletakista, paljonko se maksoi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompas kiva kuulla :) Kiitos! Taisi maksaa 14,95 :)

      Poista