tiistai 12. toukokuuta 2015

Rakkaudesta Converseen!

Tässäpä ois nää kahdet kengät, jotka jäi viime uutuksien esittelyssä esittelemättä. Molemmat ylläri ylläri Converset, mutta halavat oli molemmat joten  sallittakoon :)

Nämä ylemmät kengät on tilattu Footwayltä ja lastenpuolelta, siksi niin halvat. Se on onni toisaalta, että joistakin kengistä menee koko 35 omaan jalkaan ;) Toi väri hurmas mut niin täysin ja olin jo ostaa nämä stadiumilta, onneksi tein kuitenkin hieman vertailuja ja päädyin footwayn sivuille.. Tuli nimittäin 20€ halvemmaksi kuin stadiumilla.
Väri: Poolside/ Hinta: 30€ ovh: 59,90
 Nämä toiset oli niin erikoisen väriset ja en oolut ikinä nähnyt missään ennen Zalandon sivuja,joten oli pakko tilata kokeiluun. Aivan uskomattoman mukavat jalassa ja muutenkin kivan erikoiset. Hintakaan ei ollut paha, joten kyllähän nämä saa jäädä mun kenkäkaappiin ;) 

hinta: 42,89€ ovh. 80€
Jos jotkut ei vielä tiennyt, niin kengät on mun heikko kohta. Niitä löytyy vaikka muille jakaa, siitä saankin aika ajoin kuulla, kun niitä lojuu joka puolella :D Näiden conversejen myötä, mulla on kuudet parit kyseiseltä merkiltä jo.. Converset on kyllä mun yhdet lemppari kengät, ne on helppo yhdistää kaikenlaisiin asuihin, niillä on mukava kävellä ja ne näyttävät hyvältä. Hinnallakaan niitä ei ole pilattu. Muutamat eri väriset mulla ois vielä harkinnan alla.. kunhan saa rahaa taas kerrytettyä ylimääräistä. 


~Iida-Maria

2 kommenttia:

  1. Oi noi ylemmät converset on aivan ihanan värriset! Tollaset kivan hempeet. :) Converse on kyllä hyvä merkki!

    VastaaPoista