keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Eleven facts about us!

Toni Iida-Mariasta:

- Aina jos pelaan nii Iitu toistaa ihan koko ajan "Mulla on tylsää, mitä tehhään"

- Iitu pyytää aina usein valitsemaan jostain kahesta asusta paremman ja aina kun sanon mun mielenpiteen nii Iitu on "Musta kyllä tää toinen, laitan tän"

- Iitu kyselee tosi paljon kaikkia ihan päivänselviä asioita, se on vähän blondi.. :D

- Eikä Iitu aina osaa puhua suomea kunnolla.. Se saattaa vääntää sanoista aivan ihmeellisiä tai keksiä jotaki omia sanoja.. se myös saattaa unohtaa jonku ihan helpon sanan ja mun pitää sanoa se sille.. :D 

- Ihan sama mitä Iitu tekee nii kokoajan kuuluu jostaki, että ''hups'' tai ''oho''.. Eikä se ikinä kuulosta hyvältä :D

-Aina ku ollaan lähössä johonki nii ensimmäisenä pitää ottaa miljoona kuvaa Iitusta, että ees yks kelpaa :D

-Iitu aina valittaa jos mun vaatteet on sohvan nurkalla, vaikka ite se on levitelly niitä ympäri kämppää.. 

-jos ollaan molemmat koko päivä kotona, Iitu saattaa valittaa kokoajan, että mulla on tylsää.. Sitteku keksin jotaki tekemistä nii se  ei kuitenkaan kelpaa, vaan iitu on itte keksiny parempaa tekemistä..

-Ainaku oon siivonnu, niin iitu valittaa ku se ei löyvä mistää mittää.. :D 

-Meillä on kaikki kaapit niin korkeella, ettei Iitu yllä yläkaappien hylllyille.. SIltikään se ei ikinä voi käyttää tuolia apuna, vaan aina huutaa mulle että '' en yllä, tuu auttaan''.. :D

-Iitu saattaa ihan yhtäkkiä vaan alkaa nauramaan jollekki omalle jutulle niin, että kuulostaa ku se ei sais henkee.. Välillä se nauraa omille ajatuksilleen.. :D





Iida-Maria Tonista:

- Toni keksii joka asiasta lauluja ja välillä tulee myös tosi huvittavia tanssi kohtauksia :D

- Aina ku Toni pellaa se on vaan mulle koko ajan, että ''kato, kato!! mää ammun tuon'' 

- Toni on meistä se, kumpi yleensä siivoaa ja sillon kannattaa pysyä pois tieltä..

- Ainaku ollaan lähössä jonnekkin, niin minä oon se, joka joutuu oottamaan.. Toni jättää pukemisen ja hiusten laiton aina viime tinkaan 

- Toni on tosi aamu-uninen, se aina viimeseen asti makoilee sängyssä ja huutelee sieltä mulle kaikkea :D

- Jos pyydän Tonia ostamaan vaikka banaania, se saattaa tulla kaupasta parin ostoskassin kans, mutta on unohtanut ostaa ne banaanit.. Sillä on vähän huono muisti..

-Toni myös monesti sanoo tekevänsä jotain, mutta unohtaa sen samantien :D 

- Toni aina yhtäkkiä saa kaikkia villityksiä (niinku nyt joku vanha peli) ja ne on keskeisiä meidän elämässä n. pari viikkoa, kunnes se unohtaa koko jutun..

- Toni on tosi huumorintajuinen, se vääntää läppää asiasta ko asiasta.. Välillä ne vaan ei oo kenenkään muun mielestä hauskoja.. :--D


-Toni on  tosi huoleton, se ei ikinä stressaa mistään, antaa vaan kaiken mennä omalla painollaan. 

-Ainaku toni kattoo peliä, nii pitää olla suunnilleen hengittämättä, ettei häiritte.. Ja sitte se itte vaa huutaa telkkarille :D






~Iida-Maria

2 kommenttia:

  1. Oi, että aivan ihana postausidea tämmönen! :-D Kivoja faktoja siis löytyy kumminkinpuolin. :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) Olikin kyllä hieman suostutteleminen, että Toni alkoi tekemään tätä :D

      Poista