sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Qstock thru my phone!

Tänä viikonloppuna vietettiin Qstock- festareita Oulun kuusisaaressa. Minulle kyseiset festarit on muodostunut jo melkein perinteeksi, sillä olen käynyt Qstockissa jo vuodesta 2009 asti joka vuosi. Tänä vuonna mun festareihin kuului mm. ihana sää, hyvät bändit, loistava seura, festarieväät sekä tietenkin hieman kipeytyneet jalat kaikesta seisomisesta ja kävelystä. 


Day 1

Day 2

Mulla ei itseasiassa tullut hirveästi räpsittyä kuvia keikoilta, koska keskityin niin siihen fiilikseen ja halusin ottaa kaiken siittä irti. Mielestäni parasta festareissa on just se fiilis mikä ihmisillä on ja ne musitot mitä niistä jää. Pääsee nauttimaan hyvästä musiikista ja kavereista sekä tälläkertaa onneksi myös sää suosi. Mun tämän vuoden festari bändeihin kuului muun muuassa Amaranthe, Kaija Koo, Kotiteollisuus, The sounds, Nightwish, Popeda ja Haloo Helsinki. Kyllä sitä nuiden lisäksikin tuli tsekkailtua monia bändejä, nuuiden keikat vain oli mieleen painuvimmat. Ens vuoden Qstockia odotellessa ;)




Kuinka moni teistä aikoo tänä kesänä käydä joillain festareilla tai on jo käynyt?

~Iida-Maria

4 kommenttia:

  1. Anonyymi12.44

    Mä kävin tänä vuonna provinssissa, oli kyllä ihan huippu meno. Festareilla on niin erilainen fiilis kuin normaaleilla keikoilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vähän siistiä, oli varmasti kivaa :) Joo olen sun kanssa samaa mieltä, festareiden fiilistä ei voi edes verrata normi keikkoje fiilikseen, se on niiin huikeeta! :D

      Poista
  2. Anonyymi7.40

    Minä en päässyt millekkään festareille töiden vuoksi :/ ensi vuonna sitten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi harmi, no ensi vuonna toivottavasti pääset!

      Poista