torstai 18. kesäkuuta 2015

Rankka viikko!

Mulla on ollut todella rankka viikko, jonka vuoksi myös blogin puolella on ollut hiljaisempaa. Olen ollut vanhempieni luona maalla käymässä ja joka päivä on ollut myös töitä. Itseasiassa yritin postata tätä jo eilen, mutten saanut netin vuoksi lisättyä kuvia ja julkaistua tätä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Vapaa-aika on jäänyt vähille koulu hommien vuoksi, mutta kaikki se vähä mitä on ollut vapaata, olen kyllä käyttänyt hyödyksi. Se on kumma, miten vasta nyt osaa arvostaa vapaa-aikaa ja vapaa päiviä, kun on kokoajan ja jokapäivä töissä. Mutta niin kait se menee, silloin oppii arvostamaan, kun jotain menettää.  





Juhannukseksi minulla ei ole oikeastaan muutua tekemistä kuin muutto vihdoin siihen uuteen kämppään ja varmaan Nallikarin uimarannalla tulee pyörähdettyä. Ei edes tunnu paljoa juhannukselta, koska ulkona on niin kylmää ja koleaa, että melkein villapaita päällä pitää kulkea, vaan jospa se tästä lämpenisi. Huomenna mulla on vielä töitä, mutta sitten alkaa viikon loma kaupasta. Ihanaa juhannusta kaikille <3! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti